Lucruri pe care le simt dar nu le-am spus


Din seria adevarurilor si lucrurilor pe care le simt si pe care de obicei e bine sa nu le spun: Imi vine sa ma bag in pamant de rusine. Ma simt complexat.

Unul dupa altul, tipii gay de care dau pe net, ma fac sa simt ca sunt urat, extrem de urat. Daca initial toti imi spun ca nu conteaza fizicul, aspectul si ca sunt dragutz (si ma fac sa prind curaj si sa pun suflet), dupa ce ne vedem, imi spun sau ma fac sa inteleg ca nu ii atrag, nu sunt genul lor, ca nu sunt atragator…

Si asa pierd si ultimul gram de incredere in spusele oamenilor. Am o viata de cacat! Afectiune lipsa, sex lipsa de cam un an…

Imi doresc enorm pe cineva si nu vad rezolvarea problemei. Iar viata este facuta ca sa o traim in fericire si armonie. Daca astea nu exista, de ce sa ne mai chinuim? E o intrebare la care ma gandesc de ceva timp si careia nu i-am gasit raspunsul…

12 responses to “Lucruri pe care le simt dar nu le-am spus

  • Ocup un loc imaginar

    Cred ca oglinzile in care te privesti nu sunt tocmai cele potrivite. Avem nevoie de oameni pentru a ne privi, dar uneori ne intalnim cu cei nepotriviti si ne fac sa ne simtim mici. Cineva important mi-a spus la un moment dat ca oameni mici ne fac sa ne simtim mici. Aspectul fizic conteaza, normal ca e important, in primul rand privim ambalajul apoi ne intereseaza continutul. Crede-ma, nu te incadrezi in categoria barbatilor cu un aspect neplacut. N-ai ales oglinzile potrivite.

  • clau claudiu

    Salutare domnul Lucian. Ma numesc Claudiu, sunt gay si in ultimii 5 ani de cand am pus piciorul in prag si mi-am zis GATA nu mai pot cu teatrul si ma acept ca si gay, am intrat in lumea asta dar cu un principiu de viata de a avea raporturi sexuale dar numai in cadrul relatiei si mi-a iesit. Eu, prin faptul ca te admir ca si avand harul de om de afaceri, te-am urmarit din can in cand, atunci cand mai publicat articole, videoclipuri, etc. Te rog sa nu te superi pe mine, dar mi se pare ca tu nu doresti de fapt o relatie, ci ai tu impresia asta si ideea ta principala peste tot a fost ca tu ai fi victima si ceilalti nu te inteleg. Si ca si o paranteza, ceaiul antiadipos sa nu il bei niciodata dimineata. Cu mult respect.

  • gayincluj

    Multumesc frumos Claudiu de mesaj. Ti-as da parola mea de gayromeo 🙂 Poate atunci ai intelege ce vreau sa spun. Multe le pastrez pentru mine, dar se aduna… iar cand apuc sa scriu aici, inseamna ca sunt mult prea multe si am rabufnit. Apoi prind iar curaj, energie si forta de a merge mai departe.
    Interesanta faza cu ceaiul adipos ca nu trebuie baut dimineata. O sa caut acum pe google sa vad despre ce este vorba.

  • pederanger

    La fel ca cei de mai sus eu cred ca te uiti in oglinda gresita. In afara de asta, ca un bulangiu de treba ce sunt, iti vand un pont. Sa nu raspunzi niciodata cinstit la intrebarea „cand ai facut sex ultima data”. Ori macar declara ca nu ai facut sex de un an pentru ca te-ai hotarat sa te inalti spiritual sau te pregatesti sa devii calugar.
    Facem schimb de parole pe Romica? Eu o sa pot plange iar tu o sa faci stocuri de ceai antiadipos. Rasul ingrasa crancen. Asa aud.

  • ion anton

    esti doar un bolnav si scarbos.te-as omora cu pietre in momentul asta daca am trai intro lume normnala.

    • pederanger

      Ce noroc ca nu traim intr-o lume normala. Esti pe cale de extinctie Ion Anton. Oftucă-te şi crăpi! Recomandat să o faci în tăcere într-un colţ ca să nu faci mizerie la homosexualii de treabă pe blog.

  • pederanger

    Ciudat lucru, de ce primesc notificari de la acest articol daca nu am nici un comentariu publicat?!

    • gayincluj

      pederanger
      Înscris în 2012/11/17 la 8:31 pm
      Mie sa-mi spui cat o sa fie berea si de cat.

      pederanger
      Înscris în 2012/11/17 la 8:25 pm
      La fel ca cei de mai sus eu cred ca te uiti in oglinda gresita. In afara de asta, ca un bulangiu de treba ce sunt, iti vand un pont. Sa nu raspunzi niciodata cinstit la intrebarea “cand ai facut sex ultima data”. Ori macar declara ca nu ai facut sex de un an pentru ca te-ai hotarat sa te inalti spiritual sau te pregatesti sa devii calugar.
      Facem schimb de parole pe Romica? Eu o sa pot plange iar tu o sa faci stocuri de ceai antiadipos. Rasul ingrasa crancen. Asa aud.

  • thecreatrix

    baby vorbesti prostii:) cum sa nu fii frumos? come on, de fiecare data cand te vad pe facebook in poze imi zic uite ce frumos e baiatul asta..

    ti-am mai dat un msj pe facebook nu mai stiu despre ce, in fine, oricum cand ma relochez la cluj te scot la o cafea si te fac sa vezi putzin lumea altfel.

    chiar nu ai de ce sa te simti complexat.

    o zi mai buna 🙂

  • Ileana

    Nu sunt gay. Sunt doar o femeie care traieste si ea ca si alti oameni deceptii si frustrari atat pe plan personal cat si profesional. Ce ma intristeaza este ca oricum ai fi : heterosexual , homosexual, etc. este ca : De ce naiba nu putem fi fericiti? De ce este atat de greu sa fim fericiti? Este asa de complicat sa fim fericiti? Eu iti doresc sa fii sanatos si fericit. Si sa ai si parte de acel dram de noroc.

Lasă un răspuns

